با سلام.
شاید این سوال تکراری باشه و لی در قسمت آموزشها چیزی دستم نیومد.
یه قالب از سایتی خارجی دانلود کردم سایت هم درست باز میشه ولی تا گزینه english (unicode رو انتخاب نکردم حروف درست به صورت فارسی نمایش نمیده .
لطفا راهنمایی کنید.
نمایش نسخه قابل چاپ
با سلام.
شاید این سوال تکراری باشه و لی در قسمت آموزشها چیزی دستم نیومد.
یه قالب از سایتی خارجی دانلود کردم سایت هم درست باز میشه ولی تا گزینه english (unicode رو انتخاب نکردم حروف درست به صورت فارسی نمایش نمیده .
لطفا راهنمایی کنید.
سلام..
ورودتون رو به انجمن تبریک میگم
این به خاطر این هست که کد دهی صفحات انگیلیسیه .. شما یک باره دیگه آموزش ساخت قالب رو مطالعه کنین ;)
باید این تگ رو در بین head در index.php قالب خودتون بزارین :
پیروز باشید !نقل قول:
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
سلام
اين كد رو در ساير سيستم ها كه خارجي هستن و با پي اچ پي نوشته شده ميشه استفاده كرد يا خير؟ اگر ميدونيد چه كدي بايد نوشته بشه براي سيار يستم ها لطفا بفرماييد؟
ببخشيد سوال غير مامبويي پرسيدم
باي
در قالبشون میشه استفاده کرد !
یعنی در جاهایی که سورس کد به همراه HTML هست !