سلام دوستان
میخواستم ببینم چطور میشه توی جوملا ورژن 1.6.3 یعد از لاگین کردن از داخل سایت به قسمت مدیا منیجر (media manager) برم؟
توجه داشته باشید که نمیخوام از administrator برم
مرسی:rose:
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام دوستان
میخواستم ببینم چطور میشه توی جوملا ورژن 1.6.3 یعد از لاگین کردن از داخل سایت به قسمت مدیا منیجر (media manager) برم؟
توجه داشته باشید که نمیخوام از administrator برم
مرسی:rose:
با سلام
دوست عزیز نسخه 1.6 پشتیبانی نمی شود و سعی کنید جوملا خود را ارتقا دهید.
در مورد سوالتون هم این مورد فقط از طریق بخش مدیریت قابل دسترسی است.
یا علی