سلام دوستان
من فایل آپگرید 2.5.4 رو از سایت گرفتم .
باید چیکارش کنم؟
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام دوستان
من فایل آپگرید 2.5.4 رو از سایت گرفتم .
باید چیکارش کنم؟
با سلام
فایل رو در روت آپلود کنید و سپس اکسترکت کنید.
قبل از هر کاری بک آپ بگیرید.
یا علی
علاوه بر روش پست قبلی
میتونید از مدیریت افزونه ها ( نصب و حذف ) هم اقدام کنید
موفق باشید