ببخشید من نمید.نم توی انجمن ( انجمن جوملای فارسی ) چطوری فایل پیوست کنم چون امکانش برام غیر فعال ؟
نمایش نسخه قابل چاپ
ببخشید من نمید.نم توی انجمن ( انجمن جوملای فارسی ) چطوری فایل پیوست کنم چون امکانش برام غیر فعال ؟
سلام
بنا به دلايل امنيتي امكان پيوست فعال براي اعضاي عادي امكان پذير نيست
مي تونيد در يكي از سايت هاي آپلود فايل خودتون رو بارگذاري كنيد.
موفق باشيد