با سلام
من یه مشکل دارم اونم اینه که وقتی ماژول هارو در یک سطر مثلا adv1,adv2,adv3 قرار میدهم هر کدام از این ماژول ها اندازه ی یکسانی را اشغال میکنند در صورتی که میخوام مثلا adv1جای کمتری را اشغال کند زیرا ماژول های بعدی نصفه نمایش داده میشود
من در adv1ماژول منوو در قسمت adv2ماژول imag show gk4 ودر قسمت adv3 ماژول html سفارشی گذاشتم می خواستم قسمت adv1 و adv3 از نظر عرضی حجم کمتری را اشغال کند
با تشکر از زحمات شما عزیزان بخاطر داشتن انجمنی به این کاملی:rose::rose::rose:
