سلام
من می خوام اطلاعات رو از هاستم بردارم و ببرم به هاست دومم و واسه اون هاست راه اندازی کنم . پیغام زیر رومیده .(ظاهرا فقط واسه یه دومین تعریف شده)
Fatal error: This License Not for This Site.چه جوری میشهLicense رو برداشت ؟
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
من می خوام اطلاعات رو از هاستم بردارم و ببرم به هاست دومم و واسه اون هاست راه اندازی کنم . پیغام زیر رومیده .(ظاهرا فقط واسه یه دومین تعریف شده)
Fatal error: This License Not for This Site.چه جوری میشهLicense رو برداشت ؟