سلام دوستان
داشتم تو مديريت سايتم كار مي كردم كه يه دفعه ديدم ، سايت ديگه كار نميكنه. فقط صفحه سفيد مياره
حتي ديگه تو قسمت مديريت هم نميره، بايد چكار كنم؟
يعني سايت پريده؟
كار خاصي هم نميكردم ، داشتم يك افزونه اتصال پيامك به سايت رو نصب ميكردم و پلاگينشو فعال مي كردم ، همين!
كسي هست كمك كنه؟
www.velayat.in
