سلام
من جوملا رو روی هاستم نصب کردم، حالا از یه کامپیوتر دیگه که به بخش مدیریت وارد می شم، امکانات رو به صورت کامل نشون نمی ده، فقط امکان ارسال مطلب و دو تا گزینه دیگه داره؟ آیا این مسئله طبیعیه؟ یعنی فقط از روی هاست به امکانات بخش مدیریت دسترسی هست؟
