-
تشکر
عرض سلام خدمت جوملایان
از نسخه 2.0 smf استفاده میکنم.
اخیرا از فرومم بک آپ گرفتم (با کمک دوستان جوملا فارسی) و smf رو دوباره نصب کردم و بک آپ رو وارد کردم.
همه چیز عالی و مرتب پیش میره اما ، وقتی مد تشکر رو نصب میکنم 2 تا مد نصب میشه ، یعنی 2 تا گذینه تشکر تو ارسال هاست ، 2 تا تشکر کرده و تشکر شده بالای آواتار هاست . همه چیز رو 2 تایی نشون میده. اگه نصب هم نکنم که کلا مد تشکر ندارم.
من مد رو از فروم حذف کردم. از توی هاست حذف کردم. از توی جداول دیتابیس هم حذف کردم اما وقتی باز هم مد رو نصب می کنم همین اتفاق میوفته.
این عمل روی چند مد دیگه هم هست که همون مدهایی هستن که قبل از بک آپ گرفتن حذفشون نکرده بودم.
خواهشن یک راهنمایی بکنید ممنون میشم
با تشکر
-
روی یه پوشه جدا و با دیتابیس جدید هم امتحان کنید ببینید این مشکل رو دارید یا خیر !
در پناه ایزد
-
سلام
یعنی چی رو یه پوشه جدا ؟
یه دیتابیس جدید بسازم ؟
-
به عنوان مثال
yoursite.com/forum2
بله دیتابیس جدید بسازید و از ابتدا نصب کنید
در پناه ایزد