دوستان عزیزم سلام!
ابتدا باید بگم مراحل نصب جوملا بسیار کند انجام می شود.
جولا 2.5.14 در مرحله دیتابیس ساعنها درحال لود شدن است و هیچ اتفاقی نمی افتد.
جوملا 3 هم در مرحله ای ساعتها در حال نصب باقی مانده است.
ناگفته نماند wampserver2.4 می باشد.
اگر کسی می تواند کمکم کنه خیلی ممنون میشم.
