با سلام از جوملا 2.5استفاده می کنم ادیتور فقط با v پی n لود میشه در تمام بخش ها لطفا راهنمایی بفرمایید از ادیتور دیگری هم به نام jce هم استفاده شد اما مشکل رفع نشد
نمایش نسخه قابل چاپ
با سلام از جوملا 2.5استفاده می کنم ادیتور فقط با v پی n لود میشه در تمام بخش ها لطفا راهنمایی بفرمایید از ادیتور دیگری هم به نام jce هم استفاده شد اما مشکل رفع نشد
سلام
با یک مرورگر دیگه تست بکنید.
شاد باشید
دروود
یک بار مودم خودتون رو خاموش و روشن کنید
از اسکریپت خاصی استفاده میکنید ؟در صفحات سایت ؟!
در پناه ایزد