سلام روی هاست مجازی کار می کنن وجوملام هم 2.5 بعد نصب وقتی توی ادرس بار میزنم administrator ارور میده ومیگه سرور پیدا نشد کسی میتونه کمک کنه
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام روی هاست مجازی کار می کنن وجوملام هم 2.5 بعد نصب وقتی توی ادرس بار میزنم administrator ارور میده ومیگه سرور پیدا نشد کسی میتونه کمک کنه
سلام
شما باید آدرسی این چنینی بزنید
localhost/joomla/administrator
که پوشه جوملا همون پوشه ای هست که توی شبیه ساز جوملات اون را اکسترکت و نصب کردین.
شاد باشید
التماس دعا
مرسی من دقیقا همین کار رو می کنم ولی تغییر ادرس پیدا می کنه به گوگل مرورگر من فایر فاکسه ممکنه بخاطر مرور گرم باشه؟
متن کامل ارور رو قرار بدید .
دوست عزیز سلام
در ادامه صحبت دوستان
لطفا مسیر سایت که در آدرس بار قرار میدهید را اینجا قرار دهید.
در ضمن چک کنید ببینید پوشه Administrator در مسیر پوشه های شما وجود دارد؟
موفق باشید