سلام
من کامپوننت rsform را نصب کردم بعد یک مشکلی داشت و کاموننت را حذف کردم
در حال حاظر در دیتابیس جدولهای مربوط به این کامپوننت هست.اگر دستی پاک کنم مشکلی نیست!
تشکر
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
من کامپوننت rsform را نصب کردم بعد یک مشکلی داشت و کاموننت را حذف کردم
در حال حاظر در دیتابیس جدولهای مربوط به این کامپوننت هست.اگر دستی پاک کنم مشکلی نیست!
تشکر
دروود
وارد phpmyadmin بشید و جداول رو سلکت کنید و دراپ کنید
در پناه ایزد