سلام به مدیران جوملا! فارسی
در انجمن وفتی وارد میشوم بعد از 1 دقیقه که وارد یه صفحه دیگری میشوم میبینم باید دوباره وارد انجمن بشوم .
همینجوری وارد میشم و اوت میشم .
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام به مدیران جوملا! فارسی
در انجمن وفتی وارد میشوم بعد از 1 دقیقه که وارد یه صفحه دیگری میشوم میبینم باید دوباره وارد انجمن بشوم .
همینجوری وارد میشم و اوت میشم .
سلام
تیک ذخیره گذرواژه رو بزنید و چک کنید باز هم این مشکل رو دارید .
موفق باشید