با سلام
من از منوي جاوايي JSCookاستفاده مي كنم
مي خواستم بپرسم آيا مي شود در مامبو
يك يا چند تا از آيتم هاي موجود در منو "بدون لينك" باشد ؟
با تشكر
* يك مساله : منوي جاوايي JSCook در فايرفاكس مشكل دارد !
نمایش نسخه قابل چاپ
با سلام
من از منوي جاوايي JSCookاستفاده مي كنم
مي خواستم بپرسم آيا مي شود در مامبو
يك يا چند تا از آيتم هاي موجود در منو "بدون لينك" باشد ؟
با تشكر
* يك مساله : منوي جاوايي JSCook در فايرفاكس مشكل دارد !
لینک بسازید و در آدرس لینک # بزارید
بدون لینک نمیشه منو ساخت!
irannuke عزیز
آره منوی جاوایی خیلی وقته با ff مشکل داره ;)
برای حل مشکلش SEF رو فعال کنید
یا علی
البته اینم بگم که می تونی نوع آیتم منو رو فاصله انداز بذاری که باز لازم نیست لینک بدی
نه باگ داره
jscook با فاصله انداز یادمه یه مشکلاتی داشت