سلام
چه جوری می شه از یه ماژول دو تا در سایت باشه مثلاً می خواهم دوتا ماژول نکته یکی مال یه بخش و دیگری مال یه بخش دیگه با شه .
ممنون
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
چه جوری می شه از یه ماژول دو تا در سایت باشه مثلاً می خواهم دوتا ماژول نکته یکی مال یه بخش و دیگری مال یه بخش دیگه با شه .
ممنون
انتخابش کنید
از گزینه های بالا کپی را بزنید
ماژول جدید را تغییر نام دهید( مطابق با نیاز خودتان)
تنظیمات جدید را رویش اعمال کنید