من تازه دارم با جوملا 2.5 کار میکنم، برعکس جوملا 1.5 ، در منوی قالبها نمیشه به کدهای css قالب دسترسی داشت.
مثلا من میخوام هدر بزارم یا سایز و فونت منوی سایت رو تغییر بدم
باید چیکار کنم؟
نمایش نسخه قابل چاپ
من تازه دارم با جوملا 2.5 کار میکنم، برعکس جوملا 1.5 ، در منوی قالبها نمیشه به کدهای css قالب دسترسی داشت.
مثلا من میخوام هدر بزارم یا سایز و فونت منوی سایت رو تغییر بدم
باید چیکار کنم؟
کسی نیست اینجا؟
این چندمون تاپیکیه که دارم میزنم اما تا حالا یاد ندارم حتی برای یکی از تاپیکام یه جواب اومد باشه یا یه بار مشکلم توی این انجمن حل شده باشه!
این چه انجمنیه؟؟!!!!!!!!!!!!!
کسی نیست اینجا؟
این چندمون تاپیکیه که دارم میزنم اما تا حالا یاد ندارم حتی برای یکی از تاپیکام یه جواب اومد باشه یا یه بار مشکلم توی این انجمن حل شده باشه!
این چه انجمنیه؟؟!!!!!!!!!!!!!