سلام،
با جوملا 3.4 و یک بسته نصبی(قالب)
در حال طراحی یک سایت هستم.ولی،پس از
نصب بسته نصبی؛
در مسیر افزونه ها/ ماژول ها
ماژول login وجود ندارد!!؟؟
چگونه می توانم ماژول login مربوط
ّبه آن قالب را پیدا و نصب کنم؟
لطفا را هنمائی ام بفرما ئید.
متشکرم
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام،
با جوملا 3.4 و یک بسته نصبی(قالب)
در حال طراحی یک سایت هستم.ولی،پس از
نصب بسته نصبی؛
در مسیر افزونه ها/ ماژول ها
ماژول login وجود ندارد!!؟؟
چگونه می توانم ماژول login مربوط
ّبه آن قالب را پیدا و نصب کنم؟
لطفا را هنمائی ام بفرما ئید.
متشکرم
سلام دوست عزیز
از بخش افزونه ها افزونه جدید ایجاد کنید و افزونه ورود یا login رو انتخاب نمایید
موفق باشید