سلام. ببخشید یه سوال داشتم: باید قبل از نصب جوملا تو برنامه sqlserver یه پایگاه داده ایجاد کنیم و بعد تو مرحله دوم نصب جوملا اسم اون پایگاه داده ای که ساختیم بنویسیم؟و اینکه پیشوند جداول هر اسمی میتونه باشه؟
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام. ببخشید یه سوال داشتم: باید قبل از نصب جوملا تو برنامه sqlserver یه پایگاه داده ایجاد کنیم و بعد تو مرحله دوم نصب جوملا اسم اون پایگاه داده ای که ساختیم بنویسیم؟و اینکه پیشوند جداول هر اسمی میتونه باشه؟
سلام بله ولی پسوند جداول به صورت پیش فرض هست بهتر است به ان دست نزنید