سلام
من در نصب جوملا مرحله 4 (دیتابیس) مشکل دارم.
توی هاست هستم. نام دیتابیس رو نمیدونم چی باید بزنم.
ممنون میشم کمکم کنید
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
من در نصب جوملا مرحله 4 (دیتابیس) مشکل دارم.
توی هاست هستم. نام دیتابیس رو نمیدونم چی باید بزنم.
ممنون میشم کمکم کنید
سلام
دیتابیس رو ایجاد کردید؟
در مرحله دیتابیس نامی که وارد می کنید به همراه نام کاربری و رمز عبور که در سی پنل معمولا با ای دی هاست شما شروع میشه.
موفق باشید