سلام
من جوملا رو به وسیله به روز رسانی خودش به ورژن جدید یعنی 3.7.2 ارتقا دادم. بسته زبان فارسی رو که کار تیم جوملا فارسی هست ارتقا دادم و به روز کردم.
بعد از این کار فونت ها عوض شدن و خیلی زشت شدن. هم در قسمت سایت و هم در قسمت مدیریت. یعنی مثلا منوها دیگه اون فونت زیبا و خوب نیست و همین فونت معمولی شده. باید چه کار کنم به همون فونت سابق برگردم.
