اقا محمد با سلام
اقا من اين اديتور دريممور استفاده كردم ولي متاسفانه روي لوكال به نتجيه نرسيدم راستي اين فايل زبان خود مامبو كه پسوند فرق ميكنه با چه اديتور اديت شده
نمایش نسخه قابل چاپ
اقا محمد با سلام
اقا من اين اديتور دريممور استفاده كردم ولي متاسفانه روي لوكال به نتجيه نرسيدم راستي اين فايل زبان خود مامبو كه پسوند فرق ميكنه با چه اديتور اديت شده
با همون ادیتور!
شما کدوم فایل رو ادیت میکنید؟
میخواید چی رو ادیت کنید؟