سلام
می خوام بدونم برای اینکه بخوام پیغامی رو که می گه ، شما به این قسمت دسترسی ندارین ، برای دیدن این قسمت باید ثبت نام کنید
تغییر بدم ، کدوم فایل رو باید عوض کنم ؟
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
می خوام بدونم برای اینکه بخوام پیغامی رو که می گه ، شما به این قسمت دسترسی ندارین ، برای دیدن این قسمت باید ثبت نام کنید
تغییر بدم ، کدوم فایل رو باید عوض کنم ؟
در قسمت مدیریت ترجمه می توانید این متن را تغییر بدهید
مي شه كمي بيشتر در اين مورد توضيح بديد دقيقا كجا ها بايد دستكاري بشه؟
مدیریت مامبو -> ترجمه ها -> زبان فارسی را انتخاب نمایید و بر روی آیکون مدریت ترجمه ها از نوار ابزار کلیک نمایید
من رفتم از اون قسمت پیغامی رو می خواستم تغییر دادم . save رو که زدم یکم طول کشید بعد یه عالمه warning داد توی خطوط مختلف . من لغوش کردم . چطوریه ؟
تو 4.6.1 باید مسقیم فایل زبان رو ویرایش کنید