سلام .من می میخوام تو یکی از منوهام یک سری فایل pdf وpowerpoint بزارم آیا کامپوننت خاصی هست واسه اینکاریا باید از همون کامپوننت دانلود remository استفاده کرد؟
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام .من می میخوام تو یکی از منوهام یک سری فایل pdf وpowerpoint بزارم آیا کامپوننت خاصی هست واسه اینکاریا باید از همون کامپوننت دانلود remository استفاده کرد؟
سلام
دقيقا هدفتون چيه؟
فايل هارو بگذارين كه پخش بشه تحت وب؟ يا براي دانلود
اگر براي دانلود ميخوايد همون ريموسيتوري خوبه
يا علي
من یک منو دارم به اسم پایاننامه ها و می خوام اصل پایان نامه هارو بذارم که اغلب هم powerdesigner هستند
[quote author=حسین شکرزاده link=topic=8038.msg45535#msg45535 date=1186603321]
دقيقا هدفتون چيه؟
فايل هارو بگذارين كه پخش بشه تحت وب؟ يا براي دانلود
[/quote]
آخر متوجه نشدیم!
پخش یا دانلود!