من چه جوری می تونم برای وب سایتم منوی آبشاری ایجاد کنم درضمنا" میخوام منو هاش فرسی باشن.و به صفحه هات وب دکمه هارو لینک کنم.
لطفا" به طور کامل راهنماییم کنید.
با تشکر از شما
نمایش نسخه قابل چاپ
من چه جوری می تونم برای وب سایتم منوی آبشاری ایجاد کنم درضمنا" میخوام منو هاش فرسی باشن.و به صفحه هات وب دکمه هارو لینک کنم.
لطفا" به طور کامل راهنماییم کنید.
با تشکر از شما
سلام
بهروز جان منظورت از منوی آبشاری از این منو بازشو هاست؟
یا منو های درختی
در هر صورت... تو انجمن سرچ میکردی پیدا میشد :)
منوی آبشاری: swmenu و ...
منوی درختی: dtree menu
trans menu یکی از گزینه های خوب هست که نسخه ای از ان در بخش دانلود سایت مامبولرن موجود هست
نسخه های جدید رو می تونید سرچ کنید و بیابید
یاعلی