با سلام
من مشكل نصب ماژول كامپونت و رابط هاي نرم افزاري رو دارم اين پيغام هارو ميده؟
ERROR: Could not find an XML setup file in the package.
Installation file not found:
//httpdocs/media/install_444fcbe625965
نمایش نسخه قابل چاپ
با سلام
من مشكل نصب ماژول كامپونت و رابط هاي نرم افزاري رو دارم اين پيغام هارو ميده؟
ERROR: Could not find an XML setup file in the package.
Installation file not found:
//httpdocs/media/install_444fcbe625965
سلام
لطفا قبل از طرح سوال جستجو کنید .
مشکل شما On بودن Safemode است . باید به پشتیبانی سرورتون بگین که Safemode را Off ست کنند .
یا علی
ببخشيد
از شما ممنونم
با سلام
ببخشيد من با پشتباني سرورم صحبت كردم اصلا يه همچين حالتي رو بلد نبود و مي گفت متوجه منظورتون نمي شم؟
ميشه شما لطف كنيد توضيح بيشتري از اين حالت بدين و بگيد كه آيا ميشه از تو كنترل پنل هاستم اين كار رو بكنم اگر نميشه از كجا بايد انجام بدم؟
يا علي
سلام
اگر پشتیبانی سرور شما در مورد SafeMode اطلاعات نداشت من پیشنهاد میکنم هر چه زودتر هاستتون رو تغییر بدید . مدیر سروری که در مورد کوچکترین مسئله مثل SafeMode اطلاعات نداشته باشه ....
اما برای Off کردن SafeMode شما از طریق Cpanel نمیتونید اقدام کنید . برای Off کردن حتما باید به فایل PHP.INI دسترسی داشته باشید و با ویرایش این فایل SafeMode را OFF کنید .
یا علی
من روي خريد هاست حساسيت زيادي داشتم و دارم هاست من روي سرور شركت radcom.ir نصب هستش هاستي كه سايت هاي معروفي مثل خبرگزاري مهر روش فعاليت مي كنند.
و البته هيچ تعصبي روي اين هاست هم ندارم اگر فكر مي كننين اين هاست خوب نيست لطف كنيد هاست بهتري رو با پشتيباني بهتر و قيمت مناسب معرفي كنيد ممنون مي شم
من با تماسي كه مجددا با پشتباني سرور داشتم گفت اين تغييرات در سطح سرور نميشه انجام داد چرا كه به غير از من چند صد سايت ديگه هم هست
اما گفت كه تغييراتي كه ميخوايم اعمال بشه توي فايلي به اسم ht acces سيو كرده و به هاست انتقال مي ديم ميخواستم بگم اگر ميشه بهم كمك كنيد
ازتون ممنون ميشم
SafeMode از طریق فایل htacess قابل تغییر نیست !!!
با فایل htacess تنهای میشه Registerglobal & Error Reporting و چند مورد دیگه رو کنترل کرد اما SafeMode ...!!!!
خیلی جالبه . حتما در تماس بعدی بپرسید دقیقا چه تغییری در htacess باید داد شاید موردی باشه که حتی در سایت Apache & PHP.net هم ذکر نشده و این مورد رو تنها مسئول سرور radcom.ir میدونند !
یا علی
ببخشید ارزش یه تاپیک جدید زدن رو نداره
فقط من safe mode خاموش هست ولی بازم همین اررور می ده
چی کار کنم ؟
البته در نصب به کامپوننت جدید همین گیر نمی ده
وقتی که یه کامپوننت رو حذف کردم و دوباره می خوام اون کامپوننت یا ورژن جدیدش نصب کنم بعضب وقتا این ارور می ده
آدرس سایت + یوزر نیم و پسورد رو به صورت خصوصی ارسال کنید
یا علی