سلام
نه بحث پسورد انجمن نیست :) کار تجاری هست :) چون زیاد زمان میبره
با info at mambolearn dot com تماس بگیر
یا علی علیه السلام
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
نه بحث پسورد انجمن نیست :) کار تجاری هست :) چون زیاد زمان میبره
با info at mambolearn dot com تماس بگیر
یا علی علیه السلام
کدهای این بسته خیلی کمه
یکم همت کنید ، کمتر از 15 ذقیقه میتونید این بسته را روی فالب دلخواه خود نصب نمایید
[quote author=نوید link=topic=11436.msg62208#msg62208 date=1202753160]
کدهای این بسته خیلی کمه
یکم همت کنید ، کمتر از 15 ذقیقه میتونید این بسته را روی فالب دلخواه خود نصب نمایید
[/quote]
من می خوام قالبم طوری باشه که هر بسته ای رو که نصب کردم درست کار کنه
مثلا بسته تبلیغات هم کار نمیکنه
بسته سایت مپ و ....
من ایمیل زدم و گفتم که چقدر هزینه میشه ولی جواب ندادید
سلام
دوست من ، شما تنها كسي نيستي كه با info تماس گرفتيد...
آقاي فيروزمندان هم مثل بقيه ما گرفتاري هاي خاص خودشون رو دارن !
كمي صبر كنيد ، حتما جواب ايميلتون رو ميدن.
با تشكر