تو cpanel بکآپ بگیرم یا تو مدیریت مامبو؟
نمایش نسخه قابل چاپ
تو cpanel بکآپ بگیرم یا تو مدیریت مامبو؟
اون فايل sql اي كه توي بك آپي كه دارين رو از مديريت مامبو بر گردونين .
اگه نشد توي ديتابيس از phpmyadmin اون رو import كن توي ديتابيست مامبوي جديد.
من مامبو رو که نصب کردم اسم همون دیتابیس قبلی رو دادم و تیک بک آپ رو تو مرحله اول زدم . حالا تو آخرین ها و محبوب ترین ها یه چیزایی اومده اما تو بخش ها و مجموعه ها هیچی نیست !
اگه نشد توي ديتابيس از phpmyadmin اون رو import كن توي ديتابيست مامبوي جديد.
من توی phpmyadmin import کردم اما همه علامت سوال اومدن.
حالا چه خاکی بر سرم بریزم
يك مامبو جديد نصب كنيد روي يك ديتابيس جديد
بعد اين بك آپ ديتابيس رو توش اعمال كنيد .
یه دیتابیس جدید درست کردم.
مامبو رو دوباره نصب کردم .
داخل phpmyadmin فایل بک آپ رو import کردم ولی باز هم همه نوشته های فارسی علامت سؤال هستند.
utf-8 رو انتخاب کردم و MYSQL 4 رو هم تیک زدم.
ولی همون آش و همون کاسه!
20 روزه مامبو ، بامبو درآورده خیلی باهاش ور رفتم اما هردم از این باغ بری می رسد!
دیگه خسته شدم!
مشكلتون روي لوكال هست يا سرور ؟
از اول چي شد كه اينجوري شد ؟
از اول :
1- ادیتور مشکل پیداکرد(آیکونهاش ناپدید شده بودند) پاک کردم دوباره نصبش کردم ( با کلی کلنجار)
2- نصبش که کردم چند مطلب بالا بردم عکس هم گذاشتم اما فردا تو ادیتور پیشفرض عکس نمیتونستم بزارم یعنی صفحه سفید می اومد یه ادیتور دیگه نصب کردم JSC (فکر میکنم)- صفحه مدیریتم اصلا باز نشد با cpanel پوشه مامبوت پوشه ادیتور رو تغییرنام دادم بالا اومد و دوباره تو تنضیمات کلی ادیتور رو عوض کردم ولی اینبار منوی مدیریتی حذف شد و صفحه اصلی هم تب ها زیر همدیگه اومدن و مابقی که تو نوشته های قبلی هستن.
روی سرور
ديتابيس قبلي رو داريد ؟
رو لوكال هم بعد از ايمورت كردم ، كلمات به صورت علامت سوال ميان؟