سلام. من هم این عید بزرگ و خسجسته را خدمت شما آقای طبیب زاده و مامبولرن هایی گل و گلاب تبریک و تنهیت عرض می کنم.
دستوری نبود. بنده عرض کردم خدمتتون. از اینکه به عرایضم توجه کردید سپاسگزارم.نقل قول:
با ستحضار ميرساند ، دستورالعمل هايتان اجرا گرديد و در سايت قرار گرفت
متشكر طبيب زاده
یــــــــــــــــــــــــ ــاعـــــــــــــــــــــ ــــــلی
