سلام
از چه پنل هاستی استفاده میکنید ؟
شاد و سلامت در پناه ایزد
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
از چه پنل هاستی استفاده میکنید ؟
شاد و سلامت در پناه ایزد
من از Cpanel استفاده می کنم
سلام
مشخصات هاست را خصوصی ارسال نمایید تا براتون جوملا نصب کنم
موفق باشید
من مشخصات هاست برای شما ارسال کردم. فقط نمی دونم بدست شما رسیده یا نه...
سلام
پیغام شما رسید اما نام کاربری و رمزعبوری که فرستاید اشتباه است
موفق باشید
نوید جان ببخشید دوباره برات ارسال کردم.لطفا مرا هم در جریان بگذار
سلام جوملای شما نصب شد
به قول بنگاهی ها انشالله چرخش براتون بچرخه
موفق باشید