تشکر آقای محسنی
نمایش نسخه قابل چاپ
تشکر آقای محسنی
آقای محسنی اینجارو هم ببنید قالبهای زیبای برای جوملا هستش که زحمت کشیدن و فارسی و طراحی کردند امکانش هست برای مامبو تبدیل کنید شما؟
مرسی
joomina.ir/component/tpshowcase/-/list/tags
خوب تبذیلش برای مامبو یک سری اشکال داره
1- اولا موقعیت ها شرطی نیست یعنی اگر درش ماژول فعال نباشه نشون داده نشه
2- برای سر منو ها فکر کنم h3 را در مامبو باید بi h2 تغییر بدید
3- برای فاصله ها باید دوباره تنظیم بشه
4- برای جستجو فکر کنم باید کد ها عوض بشه
من از مامبو اطلاعاتی ندارم اما جسته گریخته یه جیزهایی راجه بهش میدونم
سلام
میدونم برای همین هم هنوز منتشر نشده
1-موقعیت های شرطی رو باید روش کار کنم چون کد هاش با مامبو سازگار نبود
2- بله باید h2 بشه
3- متوجه منظورتون نشدم؟
4- جستجو اصلاح شده
در ضمن
1- برای ورود باید تغییرات در ماژول ورود انجام بشه
2- کلاس css برای جستجو هم باید تغییر کنه
3- هر انتقاد دیگری هم وجود داره بگید تا اصلاح بشه
یا حق
trisha جان انتقاد نبود فقط گفتم که یادت نره من خودم وقتی مثلا برای مشتری قالب طراحی میکنم حتما میفرستم یکی دیگه تستش کنه چیزی از قلم نیوفته تازه باز هم خیلی شده یه دفعه دیده ام یه جا را فراموش کردم O0
منظور از فاصله ها padding های راست و چپ است بعدش مثل اینکه ul li ها در مامبو فرق داره چون الان چپ چینه و فوتر هم باید دایرکشنش عوض شه فقط در فایل template_rtl.css این کار را بکنید که دو زبانه بودن قالب حفظ بشه .
الان فهمیدم برای اینکه مامبو نمیتونه تشخیص بده که طبان استفاده از سایت راست چینه و یا چپ چین یا یادکش فرق داره قالب چپ چین شده . این قالب برای جوملا 2 زبانه طراحی شده برای همین اینطوری شده . محتویات template_rtl.css را در template.css کپی کنید درست میشه
موفق باشی
من قالب رو دانلود كردم اگه ميشه پسورد رو ميشه بدين؟
منم خواستم واسه مامبو درستش کنم نشد خراب شد...:(
سلام
پسورد فایل مورد نظر
پیروز باشید.کد:www.joomina.ir
سلام آقای تهرانی عزیز
چند تغییر در قالب ایجاد کردم و تقریبا مشکلات گفته شده را برطرف کردم.
دوباره ببینید اگر مشکلی نداشت تغییرات نهایی را انجام بدم و سپس منتشر بشه.کد:http://3sha.org/mam