من چی میپرسم شما دارید در مورد چی بحث می کنید ): ):
نمایش نسخه قابل چاپ
من چی میپرسم شما دارید در مورد چی بحث می کنید ): ):
[quote author=Amir H link=topic=2892.msg17853#msg17853 date=1163227946]
اول مشکل اول رو حل کنید که بتونید بعدش دیتابیس رو Restore کنید
[/quote]
امیر عزیز جوابتون رو دادند!
من الان نه میتونم هاستو عوض کنم نه پولشو دارم شما فرضو بر این بذارید که هاستما همینه زند هم روش نصب نیست حالا ما چی کار کنیم
[quote author=مرتضی بهمنی link=topic=2892.msg17858#msg17858 date=1163233485]
پس دیگه فکر نکنم دوستان نیازی باشه که زند ور روی سرورشون نصب کنن و میشه مامبوی فارسی رو بدون نیاز به زند هم نصب کرد
[/quote]
صبر کنید تا 4.6 بیاد!
وای یعنی من سایتو با 2000 بازدیدش بذارم داون تا مامبو 4.6 بیاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :o :o
یعنی تمام ورژن های مامبو نیاز به زند داره و هیچکدوم نیست که نداشته باشه
4.6 کی میاد یعنی یک جور هست تا 1 یا 2 هفته دیگه بیاد
نه خیلی زودتر از اونچه که فکر کنید میاد!
از من نشنیده بگیرید!
شاید، ممکنه، احتمال داره فردا بیاد اما هیچ قولی تکرار میکنم هیچ قولی نمیدم!
خدا خیرتون بده واقعا ایشالله خدا عوضشو بهتون میده که خلقو از این سر در گمی نجات میدید
پس من منتظر باشم همین یکی دو روزه میاد