سلام
آدرس وب سایتم jascoir.ir
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
آدرس وب سایتم jascoir.ir
فایل زیپ شده و آماده نصب مامبو را در پوشه public_html بریزید !
شما اصلاً هنوز فایل را آپلود نکرده اید! یا در پوشه ای دیگر قرار داده اید !!!
آموزش را با دقت بیشتری مطالعه کنید.
هیچکس تنهاتر از خدا نیست
میتونم یوزر نیم و پسوردمو بهتون بدم تا شما این کارو برام انجام بدین ازتون خیلی ممنون میشم . من منتظر جوابتون هستم .
اگه جوابتون مثبته کجا براتون ارسال کنم ممنونم
ما در نصب به شما در انجمن کمک میکنیم ! ولی در صورتی که تمایل دارید براتون مامبو نصب شود میتونید سفارش بدید تا براتون نصب کنند (با دریافت وجه یا در صورت تمایل فرد مورد نظر بصورت رایگان)
هیچکس تنهاتر از خدا نیست
خب هزینش چقدر میشه ؟ و اگه میشه زمانی که نصب کردین و پنل منو دیدین اشکالی رو که داشتم برای نصب بهم میگین ؟ ممنون میشم . منتظرم
سلام
در file manager کنترل پنل، بسته نصب مامبو رو باید در پوشه public_html آپلود و extract کنید.
درصورتی که در پوشه ای زیر این پوشه آپولد می کنید (مثلا public_html/cms) در آدرس هم این مسیر رو وارد کنید. (site.com/cms)
درصورتی که باز هم مشکل دارید، مشکلتون رو همینجا بیان کنید، راهنمایی تون می کنیم :)
[quote author=mva6567 link=topic=29677.msg148456#msg148456 date=1286089671]
خب هزینش چقدر میشه ؟ و اگه میشه زمانی که نصب کردین و پنل منو دیدین اشکالی رو که داشتم برای نصب بهم میگین ؟ ممنون میشم . [/quote]
در این مورد بصورت خصوصی با مهدی. در تماس باشید.
یا علی
خب با راهنمایی سعید جان تونستم به مرحله نصب برم . حالا توی مرحله 1 موندم میخوام بدونم باید چه اطلاعاتی وارد کنم با مثال برام توضیح بدین ممنون میشم .
[hr]
و این ارور را میده نمیدونم منظورش چیه منتظر جوابتون هستم ممنونم
[hr]کد:Forbidden
You don't have permission to access /cms/installation/install3.php on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
البته ارور بالا مربوط به مرحله 2 هستش وقتی اسم رو وارد میکنم و مرحله بعد رو میزنم این ارور را میده او صفحه اولی که گفتین همش باید سبز باشه عین صفحه ای هستش که شما توی سایت گذاشتین حالا به نظرتون باید چکار کنم تا درست بشه . ممنونم
** یکی شدن ارسالها
بررسی کنید فایل /cms/installation/install3.php در هاست آپلود شده یا خیر ؟ اگر آپلود شده پرمیشن آن به چه صورتی میباشد ؟
هیچکس تنهاتر از خدا نیست
سلام نه آپلود نشده . فقط فایل instalation هستش و داخلشم language حالا باید چکار کنم
سلام
لطفاً به سوالات دقت کنید و با دقت جواب بدین
[quote author=مهدی. link=topic=29677.msg148499#msg148499 date=1286112223]
بررسی کنید فایل /cms/installation/install3.php در هاست آپلود شده یا خیر ؟ اگر آپلود شده پرمیشن آن به چه صورتی میباشد ؟
هیچکس تنهاتر از خدا نیست
[/quote]
شاد و سلامت در پناه ایزد