سلام دوست عزیز
من از نو Quick Start را نصب کردم و سپس یک بسته جوملای فارسی رت روی آن Replace کردم.اما هم چنان این مشکل را دارم.
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام دوست عزیز
من از نو Quick Start را نصب کردم و سپس یک بسته جوملای فارسی رت روی آن Replace کردم.اما هم چنان این مشکل را دارم.
هم چنین من دیتابیس مربوط رو نگاه کردم.در ستون collation چند گزینه به دین صورت هستن:utf8_general_ci و UTF-8 خالی نیست.
حالا چگونه دیتا بیس رو به UTF - 8 تبدیل کنم؟
ممنون
سالم
احتمالاً مشکل از بسته quick start شماست ، مشکل رو به فروشنده بسته گذارش کنید.