اقا نويد الان عضو ميشي ميزنه Hacking attempt...
اين چرا درست نشدش :'( :'(
اخه از وقتي كه اون بسته نصب دشه اينطوري شده
گتم وقتي فايلاشو حذف كني اينم حذف ميشه :'(
نمایش نسخه قابل چاپ
اقا نويد الان عضو ميشي ميزنه Hacking attempt...
اين چرا درست نشدش :'( :'(
اخه از وقتي كه اون بسته نصب دشه اينطوري شده
گتم وقتي فايلاشو حذف كني اينم حذف ميشه :'(
سلام
من هر تغییری که بسته داده بود حذف کردم ، احتمالا مشکل از جای دیگست
موفق باشید
خصوصي توضيح دادم :'(
---
اقا نويد عزيز
چي شد عزيز؟
من منتظرما قربان؟ :'(
اقا نويد عزيز من نوكرتم چي شد دادا؟ :'(
سه پست شما یکی شد .
دروود
دوست عزیز در گرفتن پاسخ خودتون صبور باشید
بسته اس ام اف را با اس ام اف نصب شده خودتون مقایسه کنید ببینید چه تغییری حاصل شده
شاد و سلامت در پناه ایزد
اقا مرساد عزيز من بسته ضد رباط:
رو نصب كردم بعدش مشكل داشت و من بسته رو حذف كردم اشتبا من اين بود كه من به جاي [ حذف بسته
[ حذف فایل اصلی بسته ] رو زدم و مشكلاتم باقي موندش
بعدش به اقا نويد گفتم اومدن به صورت دستي پاك كردم اما بازم يه مشكل هست الان كاربرا عضو ميشن ميزنه:
خطا ولي كاربر عضو ميشه هاااااااا
فقط اين كاربر رو به ترديد مياندازه ميخوام اين مشكلم حل بشه تر خدا مشكلمو حل كنم بعدش من خودمم بلد نيستم دستي؟
---
اقا نويد خواهش كردم
دو پست شما یکی شد.
دروود
دوست عزیز یک بار دیگه بسته رو نصب کنید و از طریق حذف بسته اون رو پاک کنید
شاد و سلامت در پناه ایزد
انجام دادم درست نشد ^-^
اقا مرساد عزیز هر چقدر پول بخوای بهت میدم که تو شخصا مشکل انجمنو حل کنی
فقط بگو من چی کنم که تو قبول کنی دو سه تا مشکل انجمنمو حل کنی؟
میخوای اول هزینه رو بریزم به حسابت ؟
دروود
مرصاد !
دوست عزیز بحث پول نیست
این جا کسی به حاطر پول کار نمیکنه
مشخصات رو خصوصی ارسال کنید انشالله چک میکنم
شاد و سلامت در پناه ایزد
[quote author=Mr.MersaD link=topic=31253.msg155190#msg155190 date=1294502560]
دروود
مرصاد !
دوست عزیز بحث پول نیست
این جا کسی به حاطر پول کار نمیکنه
مشخصات رو خصوصی ارسال کنید انشالله چک میکنم
شاد و سلامت در پناه ایزد
[/quote]
همه چيز به صورت خصوصي براتون ارسال شد
ممنون
---
عزيز چي شد ؟ :'( :'( :'(
دو پس شما یکی شد.