جناب فیروزمندان من چند بار به info ایمیل زدم ولی جوابی نگرفتم. من شنیدم برای این کار کامپونن خاصی هست درسته؟
نمایش نسخه قابل چاپ
جناب فیروزمندان من چند بار به info ایمیل زدم ولی جوابی نگرفتم. من شنیدم برای این کار کامپونن خاصی هست درسته؟
سلام
امروز از طريق info و ديروز از طريق pcdoyen به شما جواب دادم اما مثل اينكه ...
كامپوننت خاصي نديدم . شايد هم قبلا نوشته شده باشه . اگر پيدا كرديد به ما هم اطلاع بدين ;)
يا علي
ببخشید جواب اول نرسیده بود . دومی هم رفته بود به bulk . بهرحال ممنون از پاسختون.