سلام
برای نصب جوملا نیازی به نصب IIS نیست!
در صورتیکه IIS نصب باشه وومپ سرور هم نصب میشه اما به صورت کامل اجرا نمیشه و نمی تونید ازش استفاده کنید.
dream weaver هم ربطی به این موضوع نداره.
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
برای نصب جوملا نیازی به نصب IIS نیست!
در صورتیکه IIS نصب باشه وومپ سرور هم نصب میشه اما به صورت کامل اجرا نمیشه و نمی تونید ازش استفاده کنید.
dream weaver هم ربطی به این موضوع نداره.
دوست عزیز iis اگر نصب باشه لوکال رو مال خودش میکنه iis رو غیر فعا کن . علت کندی ومپ هم همینه.
بهترین راه حل مهاجرت به xampp