اگر روي سرور باشيد معمولاً دستريش دست سرويس دهنده ست
با مديريت هاستتون تماس بگيريد و بگيد غير فعال كنند
اگر هم رو لوكال باشيد توي پوشه اي به نام php
موفق باشيد
نمایش نسخه قابل چاپ
اگر روي سرور باشيد معمولاً دستريش دست سرويس دهنده ست
با مديريت هاستتون تماس بگيريد و بگيد غير فعال كنند
اگر هم رو لوكال باشيد توي پوشه اي به نام php
موفق باشيد
سلام و تشکر
مشکل من حل شد:thanks:
مشکل از xampp-win32-1.7.4 بود، WampServer2.2a-x32 رو نصب کردم درست شد !