اولا من با عليرضا موافقم، برنامه بسیار جالبی هست حتی MajidOnline هم داره ازش استفاده میکنه.
در ثانی به هيچ عنوان سراغ برنامه هایی که با MS Access کار میکنن نرین (دردسر خالص....)
نمایش نسخه قابل چاپ
اولا من با عليرضا موافقم، برنامه بسیار جالبی هست حتی MajidOnline هم داره ازش استفاده میکنه.
در ثانی به هيچ عنوان سراغ برنامه هایی که با MS Access کار میکنن نرین (دردسر خالص....)