سلام
موضوع اينه كه شما تو ويندوز نميتوني فايلي رو rename كني، طوري كه اولش با . شروع شه
منتها اگر اين فايل رو دانلود كني(يا باگه ويندوزه يا ...) اجازه بهت داده ميشه
يا علي
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
موضوع اينه كه شما تو ويندوز نميتوني فايلي رو rename كني، طوري كه اولش با . شروع شه
منتها اگر اين فايل رو دانلود كني(يا باگه ويندوزه يا ...) اجازه بهت داده ميشه
يا علي
يه راه ساده تر هم اينكه با NotePad باز كني و Save as كني به ".htaccess"