نقل قول:
از بلاگ بخش برای بخش ها استفاده کن
و از جدول مجموعه برای ایجاد زیر مجموعه برای اون بخش مثلا
---- بخش مالتی مدیا
| ----- مالتی مدیا 1
| ------ مالتی مدیا 2
که بخش میشه بلاگ بخش و مالتی مدیا ها میشه جدول مجموعه ها
جدید رو زدم بوسیه ی بلاگ بخش یه منو ایجاد کردم به نامه اینترنت بعد دوباره جدید رو زدم (برای اینکه زیر مجموعه های اینترنت رو بدم) و بعد یه به نامه مدیریت دانلود بوسیله ی جدول مجموعه بوجود آوردم . ولی الان اینترنت رو که بخش هست به صورت فولدر در نیاورده و همه مثل هم هستن !!! اشکال از کجاست