خوب من توی اخر فایل ایندکس کدها رو گذاشتم
بعدش نمایشگر هم اومد پایین سایت و جای خوبی هست
فقط این مطالبی که نوشتم کج و خوله شده جاشون :'(
نمایش نسخه قابل چاپ
خوب من توی اخر فایل ایندکس کدها رو گذاشتم
بعدش نمایشگر هم اومد پایین سایت و جای خوبی هست
فقط این مطالبی که نوشتم کج و خوله شده جاشون :'(
سلام
4.6.2 فارسی هست :) تو خود سایت فارسیش هست!
ببین ممکنه مشکل از هاستت باشه ها، رو زبان میگم...
یه چک بکن ببین تو لوکال درسته؟
کد های وبگذر رو هم میتونی بگذاری تو قالب
یا علی علیه السلام
من قبلا یه بار نصب کرده بودم یعنی مسول سرور فایلی که من بهش دادم رو نصب کرده بود
دقیقا یادم نیست ولی انگار فارسی بودش
حالا من یه سوال دارم
من می خوام فارسی دو داشته باشم
ولی تغییراتی که دادم یعنی زحماتی کشیدم از بین نره مثل مطالب و ...
باید چی کار کنم؟
ممنون
از ديتابيس يك يك آپ بگيريد
مامبو جديد رو نصب كنيد
بك آپ رو ايمپورت كنيد.
در انجمن سرچ كنيد تاپيك هايي موجود است كه توضيحات كاملي در اونها داده شده