اره دارمش . تو لوکال امتحان نکردم
نمایش نسخه قابل چاپ
اره دارمش . تو لوکال امتحان نکردم
فايل هاي مامبو رو آپلود كنيد.
پوشه installation رو پاك كنيد.
فايل configuration.php رو دستي بسازيد ، يا از همين فايلي كه روي سايتتون هست استفاده كنيد و فقط user name , password , database name رو تغيير بديد به همون ديتابيس قبلي.
ماژول و كامپوننت خاصي كه نصب نكرديد ؟
متاسفانه دیتا بیس قبلی رو پاک کردم فکر کردم تداخل پیدا میکنه و یه دیتا بیس جدید ساختم.
اما یه کاری کردم تو نصب مامبو اون گزینه بک آپ رو تیک زدم حالا موندم.
اینجوری شدن و من مطمئن هستم عیب از UTF-8 دیتابیسمه یا شاید مطمئن نباشم.
نویسنده ???? ????? ??- ????? ?????
۲۴ بهمن ۱۳۸۶
?? ????? ????? ????? ????? ?? ???????? ??? ????? ??????? ???? ?? ?????? ??????? ???? ???????? ??? ????? ???? ?? ???? ?????? ?? ???????? ??? ????? ????? ??????? ?????? ??????? ????? ?? ????? ??????? ???
البته این شکلکها رو نداره
شما اون بك اپي رو كه داريد رو روي لوكال تست كنيد ببينيد كار ميكنه و مشكلي نداره ، تابهتون بگم چيكار كنيد.
دارم APP SERVER نصب میکنم
باور کنید یادم رفته دوباره آموز نصب رو باید بخونم
میشه بگین چجوری تو لوکال دیتابیس تعریف کنم
توی مدیریت لوکال پیغام خطا میده:
the document contains no data