سلام
دوست عزیز، سرور شما رو بن کرده، اینکه چرا، از مدیر سرور بپرسید.
مهم اینه که مشکل شما با اون کد در htaccess حل شده.
یا علی
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
دوست عزیز، سرور شما رو بن کرده، اینکه چرا، از مدیر سرور بپرسید.
مهم اینه که مشکل شما با اون کد در htaccess حل شده.
یا علی