سلام
میگم چطوره ما خودمون Cpanel رو تحریم کنیم هان؟ نظرتون چیه؟ ;D
یا علی علیه السلام
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
میگم چطوره ما خودمون Cpanel رو تحریم کنیم هان؟ نظرتون چیه؟ ;D
یا علی علیه السلام
تحریم باعث میشه برخی مواقع یک تکونی بخوریم ها ! تاحالا خیلی کم بودن کسانی که به نوشتن کنترل پانل باشن. ایرانی جماعت کم نمیاره. بالاخره یک کاری میکنه.
اگر از دوستان کسی اطلاع داره میتونه بگه نوشتن cpanel چقدر کار و زمان و هزینه برده ؟
سلام
نيازي به نوشتن نيست ايراني جماعت يكي از اين اپن سورسهارو ميگيره 99 درصد گشترش ميده و مشكلشو حل ميكنه مثل تانكهاي زمان جنگ كه 99 درصد بازسازي ميشه و مورد استفاده قرار ميگيره
يا علي
چند وقت پیش cpanel سرور سایت من هم لایسنسش باطل شده بود. حدود 2 هفته ای با ftp سر و کله زدیم تا اینکه حل شده فعلا. حالا باز نبندن شانس اوردم.
[quote author=ابراهيم link=topic=13919.msg74108#msg74108 date=1212660832]
سلام
نيازي به نوشتن نيست ايراني جماعت يكي از اين اپن سورسهارو ميگيره 99 درصد گشترش ميده و مشكلشو حل ميكنه مثل تانكهاي زمان جنگ كه 99 درصد بازسازي ميشه و مورد استفاده قرار ميگيره
يا علي
[/quote] آخه سی پانل که مثل تانک نیست ! مثلاً یارو بشینه پشت فرمون تانک بوق بزنه ( بوقش کار نکنه ) بگه چرا بوق نمیزنه خب میرم براش یه بوق میخرم یا مثلاً لاستیکش پنچر شه بره پنچر گیری!
[quote author=ابراهيم link=topic=13919.msg74108#msg74108 date=1212660832]
سلام
[size=10pt]نيازي به نوشتن نيست ايراني جماعت يكي از اين اپن سورسهارو ميگيره 99 درصد گسترش ميده [/size]و مشكلشو حل ميكنه مثل تانكهاي زمان جنگ كه 99 درصد بازسازي ميشه و مورد استفاده قرار ميگيره
يا علي
[/quote]
با سلام به دوستان
البته به سادگی که میگید نیست باید با نوع کد نویسی و API های آن سیستم آشنا بشوند و برند تغییرش بدن چون اگه آشنا نباشند که بیشتر هم طول میکشه
یا علی
خوبه ما ایرانیا هر چی نداشته باشیم , ادعا زیاد داریم.
من نمیدونم تو 500 سال اخیر ما چیکار کردیم که امر بهمون مشتبه شده که هر کاری بخوایم میتونیم بکنیم؟!!!
[quote author=trueend5 link=topic=13919.msg74145#msg74145 date=1212683565]
خوبه ما ایرانیا هر چی نداشته باشیم , ادعا زیاد داریم.
من نمیدونم تو 500 سال اخیر ما چیکار کردیم که امر بهمون مشتبه شده که هر کاری بخوایم میتونیم بکنیم؟!!!
[/quote]
هر چی می خواهیم بحث پراکنهد نشه اما انگار نمیشه.
دوست من اگه به پشت سرتون نگاه کنید و مخصوصا تاریخ معاصر کم نیستند این دستاورد ها از حفظ آب و خاک گرفته تا بیرون راندن اجنبی و دستاورد های مهم علمی که کم هم نیستند و در حال حاضر در دنیا جای افتخار و مباهاتند. علی رغم همه ی مشکلات! :)
موفق باشید
یــــــــــــــــــــــــ ـــاعــــــــــــــــــــ ــــلی
[quote author=trueend5 link=topic=13919.msg74145#msg74145 date=1212683565]
خوبه ما ایرانیا هر چی نداشته باشیم , ادعا زیاد داریم.
من نمیدونم تو 500 سال اخیر ما چیکار کردیم که امر بهمون مشتبه شده که هر کاری بخوایم میتونیم بکنیم؟!!!
[/quote]
من نميگم
شما اگر به دستاوردهاي ايرانيها اعتقاد نداريد يك دهم مبلغي كه صرف ساخته شدن سي پنل شده بديد به همين تيم مامبو لرن بعد ببينيد چي ميشه تازه من نميگم همه برنامه نويسها رو جمع كنيد
اگر به دستاوردهاي ايرانيها اعتقاد نداريد ميتونيد به تيمهاي مختلفي كه روي بهينه سازي اسكريپتهاي مختلف از دروپال گرفته تا.... نگاه كنيد
اصلا چرا راه دور بريم همين مامبو لرن
حالا من از سطح برنامه هاي ايراني خبر ندارم ولي اگر هم پايين باشه از كم كاري من و شماست...
اين جوري كه بعضي دوستان ميگن انگار بسته شدن سي پنل مساوي بسته شدن تمام سرورهاي لينوكسي اگر ما ايرانيها انقدر بي عرضه ايم كه آقاي trueend5 به همين اعتقاد دارند همون بهتر كه سي پنل ببنده
يا علي