سلام
هي آقاي رجبي و دوستان ميگن نگران نباشيد مسئولين سرورها يه كاري ميكنند هي بعضيها به تاب و تب ميوفتند خداييش اونقدر كه فكر ميكنيد ايرانيها بي عرضه نيستند بالاخره اين همه برنامه نويس واقعا شماها فكر ميكنيد نميتونند كاري كنند عجبا!
يا علي
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
هي آقاي رجبي و دوستان ميگن نگران نباشيد مسئولين سرورها يه كاري ميكنند هي بعضيها به تاب و تب ميوفتند خداييش اونقدر كه فكر ميكنيد ايرانيها بي عرضه نيستند بالاخره اين همه برنامه نويس واقعا شماها فكر ميكنيد نميتونند كاري كنند عجبا!
يا علي
دوست عزیز,نقل قول:
من نميگم
شما اگر به دستاوردهاي ايرانيها اعتقاد نداريد يك دهم مبلغي كه صرف ساخته شدن سي پنل شده بديد به همين تيم مامبو لرن بعد ببينيد چي ميشه تازه من نميگم همه برنامه نويسها رو جمع كنيد
اگر به دستاوردهاي ايرانيها اعتقاد نداريد ميتونيد به تيمهاي مختلفي كه روي بهينه سازي اسكريپتهاي مختلف از دروپال گرفته تا.... نگاه كنيد
هیچ کسی نگفته ایرانی بی عرضه هست, هممون داریم میبینیم که ایرانیها چه در ایران و چه خارج از ایران خوب درخشیدن, البته منظورم همه ایرانی ها نیست, ولی اکثرشون, حالا این قضیه cpanel هم بستگی داره که دوستان بخوان جمع بشن و یه سیستم open source رو فقط ترجمه کنن یا اینکه بیان از ب بسم ال... شروع کنن و کد کنن, این دوتا دو داستان جداگانه اند, در مورد نوشتن سیستمی که بخواد با cpanel برابری کنه... بقول معروف کار یه نفرو یه روز و یه شب نیست, و اینجوریم نیست که بعضی از دوستان میگن که ما ایرانی هستیمو تحریم هم که شدیم پس دیگه حتما میتونیمو از این حرفا, خیلی بهتره به نظر من که قبل از هر نوع نظر و پیشنهاد ببینیم که چاره چیه . مطمئنا هاستینگها منجمله مامبو لرن چاره ای برای کار پیدا میکنن.
ببینید یکم منطقی باشیم. اگر بخواین یک سیستم تهیه بشه چند راه هستش. یکیش اینه که دوستان بشینن از صفر بنویسن . راه دومش اینه که یک برنامه متن باز انتخاب کنن اون رو توسعه بدن.
کار هم کار ساده ای نیست. البته من تخصصی ندارم اما مسلما مشخصه که کار شدیدا سنگینی هستش. پس کار مسلما باید گروهی انجام بشه.
حالا باید عده ای از کسانی که واقعا تخصصش رو دارند و در حد چنین کاری هستند با هم دورهم جمع بشند و یک کار گروهی رو شروع کنند. اون کسایی که تخصصش رو دارن مسلما کسانی رو میشناسن.
فرض کنیم حالا یک گروه تشکیل شد تصمیم گرفتن چنین کاری رو شروع کنند. مشکل اصلی از الان شروع میشه. باید انتخاب کنند که چه روشی رو میخوان ادامه بدن. چه سیستمی رو میخوان انتخاب کنند. هزینه ها و برنامه ریزی و ....
اما اصلی ترین عامل بازدارنده : ایرانی جماعت کار گروهی بلد نیست به هیچ وجه. البته گزاره کلی نیست. اما حقیقت اینه که مشکل اصلی ما توی کارهای گروهی هستش. یک گروه قوی یک یک مدیریت قوی میخواد. البته گروه مامبولرن یک نمونه گروه موفق هستش.
کاش دوستان مامبولرن هم یکم در این مورد نظر بدن. کمتر مشارکت میکنن توی بحث.
[quote author=Don Vito link=topic=13919.msg74154#msg74154 date=1212691058]
دوست عزیز,
هیچ کسی نگفته ایرانی بی عرضه هست, هممون داریم میبینیم که ایرانیها چه در ایران و چه خارج از ایران خوب درخشیدن, البته منظورم همه ایرانی ها نیست, ولی اکثرشون, حالا این قضیه cpanel هم بستگی داره که دوستان بخوان جمع بشن و یه سیستم open source رو فقط ترجمه کنن یا اینکه بیان از ب بسم ال... شروع کنن و کد کنن, این دوتا دو داستان جداگانه اند, در مورد نوشتن سیستمی که بخواد با cpanel برابری کنه... بقول معروف کار یه نفرو یه روز و یه شب نیست, و اینجوریم نیست که بعضی از دوستان میگن که ما ایرانی هستیمو تحریم هم که شدیم پس دیگه حتما میتونیمو از این حرفا, خیلی بهتره به نظر من که قبل از هر نوع نظر و پیشنهاد ببینیم که چاره چیه . مطمئنا هاستینگها منجمله مامبو لرن چاره ای برای کار پیدا میکنن.
[/quote]
سلام
خدا بهت خير بده دقيقا منم همين منظورمه كه آقا بجاي اينكه بيايم بگيم آي خال به سرمون شد فلان شديم راه پيدا كنيم بريد از اول تاپيك رو ببينيد و بشمريد چند نفر راه حل داده غير از اعضاي تيم فقط يك نفر ديگه راه داده همه اومدن ناراحتيشونو بيان كردن
منم نگفتم سي پنل نوشتن راحته يا ميشه يا اصلا نميشه اصولا بنده اصلا در مقامش نيستم اما ميگم :
1- اگر بتونيم راهيي پيدا كنيم از همين سي پنل استفاده كنيم
2- اگر نشد پلسك يا هر سيستم پولي ديگه كه ميزاره
3- اگر نشد در بين سي پنلها بهترينشو
4- اگر امكانش بود همون سيستم اپن سورس رو ارتقا بدن و بعضي نقايصش رو رفع كنن هر چند اگر سي پنل نشود كه آقاي سيادتي هم فرمودند قراره يك سري از دوستان اول تابستون يه همچين كاري بكنن
همين :)
[quote author=محمد مطهری link=topic=13919.msg74157#msg74157 date=1212692371]
کاش دوستان مامبولرن هم یکم در این مورد نظر بدن. کمتر مشارکت میکنن توی بحث.
[/quote]
دوستان مامبو لرن فرمودند راه پيدا كنيد و اينجا بگيد
منم رفتم سرچ كردم و يه راه از يك مدير هاستينگ گفتم البته دوستان ديگه فرمودند همچين راه بدرد بخوري هم نيست الانم دارم ميگردم
حالا بازم بريم بگرديم منم به چند تا هاستينگ ايميل زدم جواب دادن خدمتتون ميگم ;)
اين بنده خدا آقا مجيد هم دهنش كف كرد بس كه گفت "شلوغش نكنيد داريم ميگرديم راه پيدا كنيم همه هم هيمن كارو بكنن بگردن راهي پيدا كنن"( مضمون اقوال ايشون )
تا خبر بعدي فعلا باي
يا علي
حتما بچه های مامبولرن خودشون در حال تحقیق هستن و در مورد اینها هم فکر میکنن:  این هاستینگ /byethost.com/ از VHCS استفاده میکنه
.webmin.com/
.directadmin.com/
vhcs.net/new/
من از VHCS استفاده کردم خیلی ساده و روونه
**لینک ها تصحیح شد
سلام
اين VHCS چيز جالبي بود توي اون ليستي كه آقاي سيادتي هم داده بودند چيزاي خوبي بود
البته به دمو هاش سر زدم واگرنه خودم هاستشو نداشتم
يا علي
با سلام ابراهیم جان من نگفتم نمیتونیم ولی گفتم ساده هم نباید فرض کرد هر چی ساده فرض بشه در نتیجه کیفیتی در کار نخواهد بود
البته اگر سیستم اختصاصی باشه و از روی یک سیستم کد باز نوشته نشود بهتره این نظر خودم هست .
یا علی
[quote author=رجبی link=topic=13919.msg74276#msg74276 date=1212779748]
با سلام ابراهیم جان من نگفتم نمیتونیم ولی گفتم ساده هم نباید فرض کرد هر چی ساده فرض بشه در نتیجه کیفیتی در کار نخواهد بود
البته اگر سیستم اختصاصی باشه و از روی یک سیستم کد باز نوشته نشود بهتره این نظر خودم هست .
یا علی
[/quote]
سلام
عرض ارادت خدمت آقاي رجبي
منظورم شما نبوديد و حرف شما كاملا متينه انشاء الله كه مشكل حل شه و دوستان به خاطر اين مشكل به زحمت نيوفتن اگر چه فكر ميكنم نوشتن پنل جديد در هر صورتي پسنديده باشه
اگرم مشكل حل شند به لطف سعي و تلاش شما و دوستان ديگر بالاخره يك جوري رفع ميشه
يا علي
این VHCS را هم من بررسی کردم خیلی جالب بود
راستی, فقط محض اطلاع, میتونید تو این سایتنقل قول:
اين VHCS چيز جالبي بود توي اون ليستي كه آقاي سيادتي هم داده بودند چيزاي خوبي بود
البته به دمو هاش سر زدم واگرنه خودم هاستشو نداشتم
یه اکانت مجانی بسازید و VHCS رو عملا تست کنید.کد:www.byethost.com