سلام
خسته نباشید
خیلی زحمت کشیدین
اگر انتقاد و پیشنهادی از جانب بنده هست به حساب بی ادنی نگذارید
صرفاً برای پیشرفت بیشتر و بهتر شدن البته از نظر حقیر خودم
2مورد به نظرم رسید
1) رنگ نوشته ها و مطالب
2) رنگ گلی قلب
این سایت حجم زیادی از بازدید رو داره به نظرم پس زمینه تیره نداشته باشه خیلی بهتره
مضاف بر این که رنگ شبرنگی که هم در قالب هم در مطالب استفاده شده در مدت دیدن صفحه باعث خستگی و زدگی چشم میشه
بازم معذرت
اینها فقط نظرات شخصی بود که به عنوان یه نظر اعلام شد
خسته نباشید
حق حق است و بس
