سلام دوستان
اگه بخواهیم هنگام ثبت نام اطلاعات بیشتری از کاربران بگیریم چه کار باید انجام دهیم اصلا آیا امکان این کار وجود دارد.
ممنون
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام دوستان
اگه بخواهیم هنگام ثبت نام اطلاعات بیشتری از کاربران بگیریم چه کار باید انجام دهیم اصلا آیا امکان این کار وجود دارد.
ممنون
سلام
بله. با استفاده از کامپوننت Community Builder می تنید اطلاعات بیشتری از کاربر دریافت کنید.
یا علی
سلام
کامپوننت رو برای جوملا نتوانستم گیر بیارم.
میشه از همون مال مامبو استفاده کرد.
لینک آخرین نسخه ی فارسی اون رو برام میذارید.
ممنون
سلام
از اضافات مامبو نمیتوانید برای جوملا و برعکس استفاده کنید
شاد و سلامت در پناه ایزد
سلام
[quote author=reghbali06 link=topic=25324.msg130382#msg130382 date=1269035957]
کامپوننت رو برای جوملا نتوانستم گیر بیارم.
میشه از همون مال مامبو استفاده کرد.
لینک آخرین نسخه ی فارسی اون رو برام میذارید.
[/quote]
چطور نتونستید پیدا کنید؟ آیا اسمی که جناب سعید نوشتند رو در گوگل سرچ کردید؟
من بجای شما این کار رو انجام دادم:
نسخه ی فارسی این کامپوننت بصورت عمومی منتشر نشده است.کد:http://www.google.com/#hl=en&q=Community+Builder
یا علی
سلام
من کامپوننت را باموفقیت کامل نصب کردم ولی هرکاریش کردم نتوانستم اونو وسط چین کنم
ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
jmo.ir
** هایپرلینک اصلاح شد
سلام
باید به زبان php اشنا باشید تا بتوند ادیت کنید
شاد و سلامت در پناه ایزد
سلام
متاسفانه php کار نکردم
میشه کمکم کنید
ممنون
سلام
اگه میشه افزونه رو قرار بدین چون خودم ندارم
شاد و سلامت در پناه ایزد
سلام
و خیلی ممنون از لطف شما
اگه میشه اون جاهایی رو که تغییر میدید یه چند تاش رو بهم بگیدکد:http://rapidshare.com/files/366642487/cb.rar.html?killcode=15285329505052014758
ممنون
** هایپرلینک اصلاح شد
سلام. دوست عزیزمون لینک کیل کد رو گذاشته بودن، که من فایل رو کپی کردم به اکانت خودم و لینکش رو می گذارم اینجا:
ممنون میشم اگر دوستان راهنمایی کنن تا هم ایشون و هم من استفاده کنیم.کد:http://rapidshare.com/files/366642487/cb.rar
** هایپرلینک اصلاح گردید
[quote author=reghbali06 link=topic=25324.msg130552#msg130552 date=1269212773]
سلام
من کامپوننت را باموفقیت کامل نصب کردم ولی هرکاریش کردم نتوانستم اونو وسط چین کنم
ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
jmo.ir
** هایپرلینک اصلاح شد
[/quote]
سلام
کجاهاش باید وسط چین بشه؟
موفق باشید
سلام
هم textbox هاش هم متنهاش
ممنون میشم
اگه بگید چطوری تغییر میدید بیشتر ممنون میشم
میشه نوشته هاش رو فارسی کنید
بازم ممنون
سلام
می تونید از css های دامنه kcinpc.com که از همین الحاق به صورت راست به چپ استفاده می کند کپی برداری نمایید
موفق باشید