سلام
"تماس با ما" چطور كار ميكنه؟ همه كارها را انجام داده ام ولي وقتي از روي سايت تست ميكنم مينويسه كه "پيغام شما ارسال شد" ولي هيچ پيغامي ارسال نشده است در كنترل پنل.
چه بايد كرد؟
ممنون
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
"تماس با ما" چطور كار ميكنه؟ همه كارها را انجام داده ام ولي وقتي از روي سايت تست ميكنم مينويسه كه "پيغام شما ارسال شد" ولي هيچ پيغامي ارسال نشده است در كنترل پنل.
چه بايد كرد؟
ممنون
با اینکه این موضوع بارها تو انجمن مطرح شده ....
شما تو تنظیمات کلی > پیام ها > ارسال کننده ایمیل رو چی تعیین کردید؟
من جستجو كردم ولي متأسفانه بعلت پراكندگي زياد به نتيجه نرسيدم.
اون مورد روي php mail function تنظيم است.
خوب شما روی smtp ست کن
ببین مشکلت حل میشه؟
ست شد ولي هيچ اتفاقي نيفتاد.اين تماسهاي ارسالي را كجا بايد ديد. شايد هم من دارم اشتباه ميكنم.
ممنون
شما دقیقا میخواین چه کاری رو انجام بدید؟
من ميخواهم وقتي كسي از طريق "تماس با ما" ، با سايت تماس ميگيره بتونم نامه شو بخونم و بدونم كه از طريق "تماس با ما" تماس گرفته. كه بتونم جواب بدهم.
خوب این اصلا ربطی نداره!
به اون چیزی که اول نوشتید!
شما روی همون PHP ست کن!
حالا وقتی کسی به شما نامه میفرسته شما باید قبلا این کامپوننت رو به یه یوزر ربط داده باشید
هر ایمیلی که مال اون یوزر باشه به همون ارسال میشه
وقتی هم فرستاده میشه کاملا مشخص هست که از طریق فرم تماس با ما بوده
نفهميدم.
من چطور ميتوانم نامه هاي ارسالي كاربران از طريق "تماس با ما" را داشته باشم؟
و چطور ميتوانم به كاربري كه از اين طريق تماس گرفته نامه بفرستم؟
ممنون
نامه ها به آدرس ایمیل شما وارد می شه لطفا در انجمن جستجو کنید و بعد سوال خودتون رو مطرح کنید
موفق و پیروز باشید
یا علی
1- در ایمیلی که شما به کاربر مورد نظری که به کامپوننت تماس با لینک دادید!
2- این مورد بصورت reply به ایمیل مربوطه هست! به همون ایمیلی که کاربر وارد میکنه
امیدوارم متوجه بشید چون یه مقدار بد میشه این مورد رو توضیح داد
داخل آموزشهای سایت و انجمن یه چیزایی یادمه بود
فرض كنيد يك مهمان وارد سايت ميشه و ميخواهد از اين طريق با مدير سايت تماس بگيره.پيغام خود را ارسال ميكنه و پيغام تشكر را هم كليك ميكنه.
حالا من چطور پيغام ارسال ا» مهمان را ببينم؟
فرض كنيد كه من اصلاً قصد ندارم به او پاسخي بدهم و فقط ميخواهم نامهي او را بخوانم.
ممنون
این پیغام به ایمیل مدیر سایت میاد!
همین!
حالا نمیخوای جواب بدی یا ندی دیگه دست خودته!
باور كنيد چنين اتفاقي براي من نم افتد.
اين آدرس ايميل مدير سايت بايد كجا وارد شده باشه؟آيا در تنظيمات كلي كافيه يا بايد در كامپوننت "تماس با ما" هم وارد بشه؟
ممنون
من نمیدونم چرا زحمت سرچ رو نمیکشید!
اما ...
1- شما یه کاربر بسازید
2- در کامپوننت تماس با ما یک مورد ایجاد کنید
3- این مورد رو به کاربر مورد نظر لینک بدید
4- در سایت به این مورد منتشر شده لینک بدید
ایمیل ها به اون آدرس ایمیل اون کاربر ساخته شده میره!
همین!
ممنون
ولي من تمام اين كارها را قبلاً انجام داده ام
من لينك به كاربر ادمين دادم. يك مجموعه هم ايجاد كرده ام و اون مجموعه را به كاربر ادمين لينك داده ام. ولي وقتي تست ميكنم هيچ اتفاقي نمي افتد.
الان شما ميتوانيد به سايت برويد و از طريق تماس با ما يك تست ارسال كنيد؟ قاعدتاً من بايد در ايميل خودم دريافت كنم. درسته؟
یوزر و پسورد بفرستید تا چک کنم
ارسال شد.
خب بالاخره چي شد ؟به نتيجه رسيديد؟
صبر کن دوست عزیر
برای پیگیری پیغام خصوصی برای آقا محمد بفرست
موفق باشی
بررسی کردم مشکل این بود که شما ایمیل رو بصورت admin[at]hamkhooneh.[dot]com تعریف کرده بودید که باید بصورت عادی تعریف میکردید!
تست هم شد و مشلی نداره!
پ ن: لطفا یوزرنیم و پسوردی رو که برای من ارسال کردید رو بدلیل مسائل امنیتی همین حالا تغییر بدید
يعني پس حتماً بايد آدرس ايميل كاربر لينك شده را در فيلد ايميل وارد كنيم.درسته؟
دقیقا!