یه فکر دیگه به ذهنم رسید
شما می تونید در بخش مدیریت ماژولها بر روی گزینه New(جدید) کلیک کنید و ماژول رو دوباره فراخوانی کنی
روی لوکال تست کردم حواب داد
این روش شدنیه...

نوع: ارسال ها; کاربر: P30Yaran; کلمات کلیدی:
یه فکر دیگه به ذهنم رسید
شما می تونید در بخش مدیریت ماژولها بر روی گزینه New(جدید) کلیک کنید و ماژول رو دوباره فراخوانی کنی
روی لوکال تست کردم حواب داد
این روش شدنیه...
اطلاع دقیقی ندارم
ولی فکر کنم باید همون ماژول رو تغییر نام بدید یعنی (تغییر نام درون فایل شناسایی ماژول مثل mod_login ) که اون رو با نام مثلا mod_loginnew بشناسه و بتونی در دو قسمت نمایش بدی